FAQ

Často kladené otázky a odpovědi - FAQ

Vážení zákazníci, snažíme se neustále zlepšovat naše služby, a proto jsme vytvořili soubor nejčastěji kladených otázek a odpovědí. Věříme, že zde najdete vetšinu odpovědí. Pokud zde váš dotaz není, nebo si přesto nevíte rady, kontaktujte nás na info@dexys.cz, na váš dotaz odpovíme co nejrychleji (zpravidla do 24 hod). Abychom vám mohli poradit co nejlépe, je nutné váš dotaz co nejvíce popsat. Zejména pokud se dotaz týká konkrétního zboží, nezapomeňte do otázky napsat kód produktu.

1. Pokud je na e-shopu uvedeno, že je zboží Skladem je zboží opravdu skladem?

Ano, na 99% je opravdu skladem. Pouze se může stát, že se produkt vyprodá v okamžiku před vaší objednávkou. Zda je zboží skladem, je napsáno vpravo vedle obrázku v detailu produktu nebo níže pod popisem u variantních produktů.

2. Je možné si zboží osobně prohlédnout před nákupem?

Jsme e-shop a naše prostory slouží jako výdejní místo, nejsme klasická kamenná prodejna. U zboží, kde je uvedeno skladem, je možné po individuální domluvě zboží prohlédnout - to se týká zejména vánočního osvětlení a dekorací. Zboží, které není skladem, si není možné dopředu prohlédnout.

3. Je možné zboží osobně vyzvednout?

Ano, zboží si můžete osobně vyzvednout na adrese: Dexys s.r.o. Argentinská 822/26, 170 00 Praha 7
Výdejní hodiny: Po-Pá 09:00-18:00 h. V případě potřeby je možné se domluvit na jiném čase individuálně po telefonické dohodě. Objednávku pak můžete zaplatit hotově nebo kartou na místě mapa. Nelze však u nás běžně nakupovat (nejsme kamenná prodejna). Před vyzvednutím zboží je nutná objednávka přes e-shop. Zboží vám zpravidla připravíme obratem a můžete si jej vyzvednout ještě tentýž den. O tom, že je objednávka připravena k vyzvednutí, vás informujeme emailem.

4. Za jak dlouho bude zboží doručeno?

Pokud je zboží skladem, expedujeme objednávky přijaté do 14 hod zpravidla tentýž den PPL a Českou poštou následující ráno. To platí pro platbu na dobírku. Při platbě zálohovou fakturou čekáme na přijetí platby, poté je zboží expedováno. Zboží můžete mít již druhý den po objednání (v případě objednávky do 14 hod, zboží je skladem, dobírka, PPL). Pokud zboží není skladem, řídí se expedice dle uvedené lhůty u každého produktu.

5. Mohu zboží vrátit?

Ano, máte nárok na vrácení zboží ve stanovené lhůtě, více v obchodních podmínkách - Odstoupení od kupní smlouvy.

6. Jak mohu zboží případně reklamovat?

Zboží nám zašlete v originálním obalu s kopiií prodejního dokladu a popisem závady na naší adresu. Zboží nám můžete také osobně doručit. Reklamace se dále řídí reklamačním řádem.

7. Mohu nakupovat zboží také velkoobchodně?

Ano, u řady zboží jsme prvodovozci do ČR. Jak nakupovat velkoobchodně a za jakých podmínek se dočtete na stránce velkoobchod.

8. Kolik mě bude stát doprava a platba?

Dopravné stojí dle dopravce: PPL: 85,- Kč, Česká pošta: 93,- Kč (balík na poštu) nebo 98,- Kč (balík do ruky), Osobní vyzvednutí: zdarma, PPL-Slovensko: 250,-Kč., Uloženka 50,- Kč. Dobírka stojí 30,- Kč, ostatní typy plateb jsou zdarma. V případě platby zálohou - převodem na účet vám budou veškeré platební údaje zaslány v potvrzení objednávky. V případě objednávky nad 5 000,- Kč je doprava i platba zdarma. Více o dopravě a platbě.

9. Zasílate zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme. Pro slovenské zákazníky je nutná platba převodem na účet zálohovou fakturou a doprava PPL-Slovensko. Aby byla vaše platba co nejpohodlnější a nemuseli jste hradit zbytečné bankovní poplatky, zřídili jsme pro vás slovenský EUR účet. Vaše platba tak bude brána jako vnitrostátní a přímo v EUR. Veškeré platební údaje vám jsou zaslány v potvrzení objednávky. Více o zasílání na Slovensko. Pro firmy je také možnost platby bez DPH.

10. Musím se pro nákup registrovat?

Nemusíte. Nenutíme vás k povinné registraci, stačí dát zboží do košíku, vyplnit adresu dodání a objednávka je hotová. Registrace vám oproti tomu nabízí řadu výhod, např. sledování průběhu objednávky a další.

Chybí vám zde odpověď na vaší otázku? Nebo si myslíte že by zde měla být nějaká informace užitečná i pro další zákazníky? Naváhejte nás kontaktovat.