Obchodní podmínky

Výběr zboží

Registrace

Nákupní košík

Objednávka zboží

Způsoby plateb

Způsoby dopravy

Storno objednávky - odstoupení od smlouvy

Reklamační řád

Ochrana osobních údajů

Další práva a povinnosti smluvních stran

Pro zákazníky ze Slovenska

VELKOOBCHOD

 

 Prodávající:

  • Název subjektu: Dexys, s.r.o.
  • Sídlo: Argentinská 822/26, 170 00, Praha 7
  • Provozovna: Argentinská 822/26, 170 00, Praha 7
  • IČ: 25682172
  • DIČ: CZ25682172
  • Den zápisu: 21.07.1998
    • Spisová značka: C 60785 vedená u rejstříkového soudu v Praze
    • Bankovní spojení: Sberbank CZ, a.s., Na Pankráci 129, 140 00 Praha 4
    • číslo účtu / kód banky: 4030008001/6800
    • IBAN: CZ8168000000004030008001
    • SWIFT: VBOECZ2X

 

Výběr zboží

V horní části - hlavičce vyberte patro obchodního domu. V levé části si vyberte kategorii, která Vás zajímá, např. Obrazy. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v kategorii (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zbožím pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, nebo na obrázek. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a v galerii a přečíst si podrobnější informace. Máte-li speciální dotaz, tak jej napište vpravo do okénka speciální přání. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví.

Některé zboží obsahuje různé varianty nebo modifikace zboží, například barvu, do košíku pak vkládáte konkrétní produkt s požadovanou variantou či modifikací (např. červenou variantu). Varianty zboží mají stejnou cenu a variantu vybíráte z rolovacího menu v detailu zboží. Modifikace zboží mají různé ceny a vybíráte je pod popisem zboží. 

Varianty:

varianty

Modifikace: 

modifikace

 

Dále je některé zboží prodáváno v setech, tzn. že koupíte jeden produkt - set, který obsahuje několik dalších produktů. Výpis produktů, které set obsahuje, je uveden pod popisem zboží (produkty můžete zakoupit i samostatně - zpravidla však v jiném množství). POZOR - množství jednotlivých produktů, které set obsahuje je uveden v popisu zboží.

Některé produkty mohou být prodávány jen po určitém množství kusů. V tom případě se Vám do košíku automaticky vyplní minimální možný počet kusů zboží, který je možné objednat. Tato informace se u těchto produktů zobrazí pod tlačítkem do košíku, např. Zboží lze objednávat jen po X ks. Běžné zboží má tento počet 1 a hláška o minimálním množství se nezobrazuje.

     pocet kusu   

 

Registrace

Nakoupit můžete i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, vložení slevového kupónu, získávání kreditů a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce. Veškeré údaje adresa, kontakt atd.), kromě přihlašovacího jména (Login) a hesla, se stejně musí vyplnit v objednávce. Doporučujeme Vám proto k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci. Registraci můžete snadno vytvořit až v průběhu objednávky.

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména (Login) a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vpravo v okénku přihlášení. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v pravé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni. Vpravo nahoře se Vám zobrazí Vaše zákaznické menu, kde budete moci měnit Vaše osobní údaje a sledovat objednávky.

 

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů, a aby se košík aktualizoval, je třeba kliknout na tlačítko Přepočítat. Chcete-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu, nebo klikněte na červený křížek. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu" nebo na požadovanou kategorii. Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku a počet kusů.

Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku.

 

Objednávka zboží

Objednávku vytvoříte kliknutím na tlačítko Objednat zboží v nákupním košíku nebo na Objednat pod obrázkem košíku vpravo nahoře. Pro objednání zboží není nutné abyste byli řádně přihlášeni. Pokud přihlášeni jste, jsou údaje v objednávce již předvyplněny, samozřejmě je můžete změnit. Registraci je možné provést vyplněním přihlašovacího jména (Login) a hesla v objednávce - získáte tím pak výhody registrovaného zákazníka. V objednávce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit. Níže jsou informace o plátci a příjemci, pokud jste zaregistrovaní, budou již vyplněny. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra, můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení. Nyní vyberte způsob platby a dopravy. U objednávek nad 3 000,- Kč  si prodávající vyhrazuje právo požadovat způsob platby zálohovou fakturou. Předem zálohovou fakturou může být požadováno uhrazení i objednávek nad 1000,- Kč pokud k tomu budete vyzváni obchodníkem.

Zboží bude u dodavatelů objednáno až po přijetí úhrady na náš účet. Pokud nebude platba v případě objednávky zálohovou fakturou uhrazena do 3 dnů od objednání, vyhrazuje si prodejce právo na storno objednávky.

Pokud máte SLEVOVÝ KUPÓN, vložte jej do kolonky (viz níže). Slevový kupon musí být zadán přesně. Je brán zřetel i na VELKÁ a malá písmena.

 

Pod konečnou rekapitulací výsledné ceny je prostor pro poznámku, chcete-li nám něco sdělit. Pro obchodní partnery a větší zákazníky je možnost individuálně sjednat montáž, případně instalaci osvětlení a dekorací.

 

Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko Dokončit objednávku. Tím se stává objednávka závaznou. Kupní smlouva je  uzavřena ihned v okamžiku odeslání objednávky. Od tohoto data se budou počítat související lhůty. Na Vámi uvedený email Vám bude doručeno potvrzení Vaší objednávky. Pokud jste zaregistrovaní, můžete stav Vaší objednávky sledovat v zákaznickém MENU po přihlášení.

Jakmile bude Vaše objednávka expedována nebo připravena k osobnímu vyzvednutí, budete o tom informováni emailem. Informační email o expedici obsahuje též odkaz na Vámi zvoleného dopravce, kde můžete sledovat stav dopravy Vašeho balíku.

 

Způsoby plateb

Způsob platby volíte v průběhu objednávky. Platbu za zboží je možné provádět následujícími způsoby: 

1. Dobírka - cena: 30,- Kč s DPH
Platíte až při převzetí zboží. Při odběru nad 5000,- Kč s DPH je doprava ZDARMA.
Dobírku u dopravce PPL je též možno kromě hotovosti uhradit platební kartou.
 
2. Bankovní převod z ČR - PŘEDPLATBA - úhrada před odesláním zboží cena: zdarma
Po vyplnění a odeslání objednávky Vám bude doručeno potvrzení objednávky, které obsahuje veškeré platební údaje: částka, variabilní symbol a číslo bankovního účtu. Uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno dle dostupnosti zboží. Na vyžádání Vám bude zaslána před platbou zálohová faktura. Konečnou fakturu obdržíte při dodávce zboží. Stálí velkoobchodní partneři mohou platit individuálně po dohodě na fakturu. Na objednávky nad 3 000,- Kč si prodávající vyhrazuje právo požadovat úhradu předem zálohovou fakturou. Pokud nebude platba v případě objednávky zálohovou fakturou uhrazena do 3 dnů od objednání, vyhrazuje si prodejce právo na storno objednávky.
 
3. Bankovní převod z SK v EUR - PŘEDPLATBA - úhrada před odesláním zboží - cena: zdarma
Po vyplnění a odeslání objednávky Vám bude doručeno potvrzení objednávky v částkách v CZK. Pro platbu v EUR na slovenský bankovní účet bez poplatků vyčkejte na zaslání zálohové faktury v EUR dle aktuálního kurzu ČNB v den vystavení dokladu. Zálohová faktura obsahuje veškeré platební údaje: částka v EUR, konstantní symbol, variabilní symbol a číslo slovenského EUR bankovního účtu. Uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno dle dostupnosti zboží. Konečná faktura vám bude odeslána se zbožím. Pro slovenské objednávky podnikatelských subjektů - plátců DPH, ve kterých bude uvedeno platné DIČ, bude zálohová i konečná faktura vystavena bez 21% DPH. Pokud nebude platba v případě objednávky zálohovou fakturou uhrazena do 3 dnů od objednání, vyhrazuje si prodejce právo na storno objednávky.
 
4. Hotově - cena: zdarma
Tuto možnost vybírejtou pouze pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží. Platit můžete u nás také platební kartou.
 
5. Platební kartou - cena: zdarma
Úhradu platební kartou provedete po dokončení objednávky na stránce poskytovatele bankovní služby kam budete přesměrováni. Údaje z vaší karty neevidujeme, platba je zcela bezpečná.
 
6. Hotově - Uloženka - cena: zdarma
Tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako dopravu Uloženka. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží na dané pobočce Uloženky - heurekapoint. Platit můžete v hotovosti, nebo platební kartou.

 způsob platby

 

Způsoby dopravy

Dopravu volíte v průběhu objednávky. Při odběru nad 5000,- Kč s DPH je doprava ZDARMA. Zboží doručujeme jen na adresy v ČR a na Slovensko. Pro doručení na Slovensko je možno zvolit jen dopravce PPL - Slovensko.
 
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:

1. Česká pošta - balík do ruky - cena: 98,- Kč s DPH
Přepravní služba, která zboží doručí v až k Vám domů. Obvyklá doba dodání 1-3 dny.   
Pokud nebudete doma zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na Vaší poště.

2. Česká pošta - balík na poštu - cena: 93,- Kč s DPH
Služba balík na poštu doručí balík na Vámi zvolenou pobočku České pošty. Obvyklá doba uložení balíku na poště je 7 dnů.

3. PPL kurýrní služba - cena: 85,- Kč s DPH
Přepravní služba, která doručí zboží až k Vám domů, do zaměstnání apod. Před doručením zásilky budete telefonicky kontaktováni. Obvyklá doba dodání 1 den od expedice. 

4. PPL - Slovensko - cena: 250,- Kč s DPH
V případě objednávek ze Slovenska je doprava zajišťována službou PPL resp. slovenským partnerem, obvyklá doba doručení je 1-3 dny od expedice. Vzhledem ke skutečnosti, že jde o mezinárodní přepravu, nemůžeme přesně určit, kolik dnů bude doprava trvat. Pro objednávky na Slovensko uveďte jako dopravce vždy PPL - Slovensko. U nadrozměrných zásilek s délkou 200 cm a více je doprava sjednávána individuálně, vyčkejte proto s platbou, dokud vám nebude sděleno skutečné dopravné.

5. Osobní odběr - cena: zdarma
Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší prodejně na adrese: DEXYS s.r.o. Argentinská 26, Praha 7 - Holešovice. Výdejní hodiny jsou Po - Pá: 9:00 - 18:00. V případě potřeby je možné se domluvit na jiném čase individuálně po telefonické dohodě. Objednávku pak můžete zaplatit hotově, nebo kartou na místě.

POZOR! Je-li předmětem objednávky vánoční osvětlení nebo vánoční dekorace, upozorňujeme: zboží je nutno vyzvednout do 5 dnů od data přijetí emailu informujícího o možnosti vyzvednutí objednávky. U objednávek došlých v období 21.12. - 31.12. do 3 dnů. Delší zablokování zboží je možné pouze po individuální domluvě. Pokud si zboží v uvedeném termínu nevyzvednete, vaše objednávka nebude zrušena, ale pouze zanikne blokace zboží. V tom případě negarantujeme dodání kompletní objednávky.

6. Uloženka - cena: 50,- Kč s DPH
Zboží si můžete vyzvednout na odběrných místech HEUREKA POINT - Uloženka po celé ČR. Výdejní hodiny jsou dle každé pobočky, více info se dozvíte na heurekapoint.cz. O připravenosti zboží pro odběr budete informováni emailem a SMS. Objednávku pak můžete zaplatit hotově, nebo kartou na místě. 

zpusob dopravy

Storno objednávky - odstoupení od smlouvy

Zrušení objednávky zákazníkem

Zákazník může bez udání důvodu zrušit objednávku až do potvrzení objednávky dodavatelem.

Zrušení objednávky dodavatelem

Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku až do okamžiku jejího odbavení. O zrušení objednávky dodavatelem bude zákazník neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky s odůvodněním, proč není možné objednávku dodat.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Koncový zákazník soukromá osoba, nikoli firma s IČO, má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14ti dnů bez udání důvodu od doručení zboží či jeho vyzvednutí, v případě, že kupní smlouva byla uzavřena distančně.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Odstoupení stačí během 14denní lhůty odeslat, nebo předat na adresu prodávajícího.

Chce-li tak kupující učinit, musí vrátit zboží neponičené, nepoužívané s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím). Doporučuje se poslat v originálním neporušeném obalu. Náklady na dopravu směrem k prodávajícímu hradí kupující. Zboží má být zasláno bez dobírky, jinak nebude přijato!

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Na základně rozhodnutí Evropského soudního dvora a dle směrnice 97/7/ES jsou zákazníkovi, který se rozhodne odstoupit od smlouvy do 14 dnů, vráceny také náklady na původní dopravu zboží avšak jen do výše nejnižší nabízené dopravy.

 

Reklamační řád

Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců (není-li výrobcem stanoveno jinak). Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo opotřebováno jejím obvyklým užíváním
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu

Kupující má právo na uplatnění záruky, jde-li o:

-  Vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

- Vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

- Vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy

- Jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly. Kupující může také zboží dopravit osobně. Náklady na dopravu směrem k prodávajícímu hradí kupující. Náklady na dopravu směrem zpět ke kupujícímu hradí prodávajícímu kupující.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Kupující je povinnen si zásilku ihned po převzetí dopravcem zkontrolovat. Pokud škoda vznikla přepravou ke kupujícímu, nahlaste tuto skutečnost neprodleně (do 24hod) na info@dexys.cz od převzetí zásilky.  Pro dopravce platí následující pravidla:


Česká Pošta - Při převzetí zboží překontrolujte stav zásilky zda nejeví známky poškození. V případě že zásilka nejeví známky poškození, ale zboží je poničené, reklamaci neprodleně (nejdéle do 2dnů od přijetí) nahlaste na vaší poště. Reklamaci s vámi dále řeší Česká pošta. V případě pozdější reklamce, nemusí být k naší lítosti uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

PPL - Při převzetí zboží překontrolujte stav zásilky zda nejeví známky poškození. V případě poškození sepište s řidičem protokol o poškození. V případě, že zásilka nejeví známky poškození, ale zboží je poničené, nahlaste tuto skutečnost neprodleně (do 24hod) na info@dexys.cz. V případě pozdější reklamce, nemusí být k naší lítosti uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Kupující při uplatnění záruky má, jde-li o:

-          Vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

-          Vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

-          Vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy

-          Jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Oznámení o závadách má obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, email (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, kopii daňového dokladu, popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, sídlo výrobce, autorizovaný servis produktu apod.).

Kupující k reklamaci předloží zboží, nejlépe včetně veškerého příslušenství (v zájmu rychlého vyřízení reklamace), ideálně v originálním obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklady zajistit jiný vhodný obal vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě může dojít k jeho poškození a následnému zamítnutí reklamace. Pro uplatnění reklamace je nutné doložit uskutečnění nákupu, nejlépe přiložením kopie prodejního dokladu o zakoupení věci (např. Daňový doklad - Faktura). Kupující může reklamaci uplatnit na adrese prodávajícího: Dexys s.r.o., Argentinská 26, 170 00 Praha 7.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího a servisních oprav, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny: Dexys s.r.o. Argentinská 26, 170 00 Praha 7.

 

Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

 

Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@dexys.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

Pro zákazníky ze Slovenska

Samozřejmě i zákazníci ze Slovenska mají možnost využít našich služeb a objednat si v našem E-shopu.

Doprava:  PPL - Slovensko - cena: 250,- Kč s DPH
V případě objednávek ze Slovenska je doprava zajišťována službou PPL resp. slovenským partnerem, obvyklá doba doručení je cca 7 dnů. Vzhledem ke skutečnosti, že jde o mezinárodní přepravu, nemůžeme přesně určit, kolik dnů bude doprava trvat. Pro objednávky na Slovensko uveďte dopravce vždy PPL - Slovensko. U nadrozměrných zásilek s délkou 200cm a více je doprava sjednávána individuálně, vyčkejte proto s platbou, dokud vám nebude sděleno skutečné dopravné. V současné době je možné platit pouze na základě zálohové faktury - bankovním převodem. Aby vaše platba byla co nejpohodlnější, založili jsme pro vás EUR účet na Slovensku, bude se tedy jednat o vnitrostátní převod.Po vyplnění a odeslání objednávky Vám bude doručeno potvrzení objednávky v částkách v CZK.

Pro platbu v EUR na slovenský bankovní účet bez poplatků vyčkejte na zaslání zálohové faktury v EUR dle aktuálního kurzu ČNB v den vystavení dokladu. Zálohová faktura obsahuje veškeré platební údaje: částka v EUR, konstantní symbol, variabilní symbol a číslo slovenského EUR bankovního účtu. Uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno dle dostupnosti zboží. Konečná faktura vám bude odeslána se zbožím. Pro slovenské objednávky podnikatelských subjektů - plátců DPH, ve kterých bude uvedeno platné DIČ, bude zálohová i konečná faktura vystavena bez 21% DPH. Pokud nebude platba v případě objednávky zálohovou fakturou uhrazena do 3 dnů od objednání, vyhrazuje si prodejce právo na storno objednávky.

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:
Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, eventuelně na potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Jak je to s DPH?
Zboží je do Slovenské republiky dodáno za ceny v Kč s DPH.
Pokud má být dodávka zboží uskutečněna bez DPH, je nezbytně nutné splnit následující podmínky:

1. při objednání zboží musíte napsat do poznámky, že chcete dodat zboží za cenu bez DPH !!!
2. ve Vaší registraci musíte uvést své DIČ (bez uvedení proběhne expedice vždy za cenu s DPH)
3. je nutné správnost DIČ doložit kopií registrace u příslušného finančního úřadu na Slovensku zasláním v digitální podobě na náš e-mail.

Nesplněním kterékoliv z podmínek není možná expedice za ceny bez DPH (a je provedena expedice za plnou cenu s DPH). Při případném vracení DPH platí kupující veškeré bankovní poplatky spojené s touto transakcí.

Velkoobchod

Obchodní a dodací podmínky pro obchodní partnery - DEALER naleznete zde.

nahoru