FAQ
Zde se budeme snažit zodpovědět na veškeré často kladené dotazy našich zákazníků ohledně našich produktů na Dexys.cz. Pokud vám zde chybí nějaká informace, nevájete nás kontaktovat.
1. Co je to FAQ?
FAQ je zkratka anglického výrazu Frequently Asked Questions - tedy často kladené otázky.
2. Znamená stav SKLADEM opravdu SKLADEM?
Stav SKLADEM znamená že zboží je momentálně skladem u nás, nebo v distribučním centru výrobce v zahraničí. Jelikož se ale stav skladu mění každým okamžikem, nemůžeme zaručit že zboží po objednání bude na 100% dostupné. Pokud je zboží skladem, bude zboží dodáno dle uvedené dostupnosti u objednaného zboží.
3. Je možné si zboží osobně vyzvednout?
Ano, je to možné po individuální domluvě, odběrné místo je pouze v Karlových Varech.
4. Vypadá zboží skutečně jako na obrázku?
Ano, obrázky v shopu jsou skutečně fotografie dodávaného zboží. (POZN: drobnou barevnou odlišnost zobrazení od skutečnosti může způsobovat nastavení vašeho monitoru).
5. Zasíláte zboží také na Slovensko?
Ano, zasíláme. Cena dopravy je 280,- Kč (12,- EUR) za balík. V případě že bude zásilka nad 50Kg, bude účtován příplatek za nadrozměrný balík 150,- Kč s DPH. Objednávky ze Slovenska je v současnosti možno hradit pouze na dobírku, doběrečné je ZDARMA. Zboží uhradíte řidiči přepravní společnosti v hotovosti při převezetí zboží v EUR. Řidič vám vystaví doklad o úhradě. Více informací se dočtete v obchodních podmínkách.
6. Máte kamennou prodejnu kde je možné si zboží před objednáním prohlédnout?
To bohužel není možné, veškeré zboží je na objednávku a je dodáváno na dobírku. Vzhledem k široké nabídce není možné držet veškeré zboží skladem k nahlédnutí. Děkujeme za pochopení.
7. Je možné poradit s výběrem
Ano, jistě, neváhejte nás kontaktovat nebo si přečtěte mnoho praktických tipů a rad jak na vánoční osvětlení a výzdobu v naší velké vánoční poradně kde najdete mnoho odpovědí.